Assalamu'alaikum & Salam Sejahtera :)

Sunday, February 6, 2011

Pantai Contest By Mr. K

Memandangkan cik Syazee dah tag aku utk contest ni,



Berbekalkan gambaq satu folder sahaja dalam laptop,

23rd January 2011

Moh Poei PD!!

Kita mulakan dengan banana boat kat belakang. 
Sangat Hap"pening" walaupon aku tak naik. :P 
Ni tengah lawan volley ball waktu pagi.
Sangat sejuk! 
Team sayur adalah di sebelah kanan, sebab ada aku kot. 
Sangat kesian! 
Aku yang baju biru lengan putih :) 
Sangat___(boleh fill in the blank) 
Kalau awak semua cekap, mesti dapat agak yang awek dukung budak
dengan awek baju merah kat tgh2 gambaq tu adalah jaring kami........ :D 
dan pelampung biru tu yaya punya, 
iaitu anak En Haidzir, lect kami yang berbaju merah.  
Sangat sporting! 
-
-
-
Lepas taip2 ni, 
aku SaNgat3 rindu 
dengan kawan2 batch diploma part 4 '11 
dan kenangan kat sana =.='


● ─ ●
Memandangkan contest ni dah nak tutup, aku tak tag sapa2. nampak sangat aku tak penuhi syarat pernyertaan. itu sahaja, sekian terima kasih :P Epi bsday mr K yang suku abad!





0 ● genius ●:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...