Assalamu'alaikum & Salam Sejahtera :)

Thursday, December 16, 2010

Permata Seni

Semalam sempat tengok pementasan konsert permata seni kat TV.
Budak-budak semua comel2 belaka. Semoga mereka membesar sebagai pembela bangsa, agama dan negara kelak, bukan setakat pandai menyanyi dan menari ja :) Bagi aku, benda macam ni dapat wujudkan semangat kebangsaan tinggi dan kerjasama satu pasukan.

Part yang paling best dan jelez bagi aku ialah kat persembahan main alat muzik, cekap gila budak2 kecik main violin. hoho jeleznya....kagum :)



● ─ ●
Semoga pelapis negara kita masa depan lengkap seimbang dengan ilmu dunia akhirat supaya xtergelincir dari landasan yang betul :) kejar dunia, dapat dunia. Kejar akhirat, dua2 dapat :)



Jelez dengan budak bertopi nie...hahah tabek!



*Besar sok, jadi macam pak cik David Garret ni ha...


7 ● genius ●:

enyheartsdiamond said...

comel sgt kalau dpt main alat muzik :)

Raji berkata said...

woahhh hebat btol
kcik2 lgik dh tere men ;D
ak hampeh guna recorder pun xreti =.=

E.d.Y said...

power giler budak tu

sue. said...

thumbs up kan...=.)

n i k l i s a said...

woahhhh.
semalam nampak budak men violin letrik. sgt comel.

+akufobia+ said...

co.mel.

Mentadak Mentadu said...

cik eny: tula tambah2 budak2

en raji: haha~ recorder zmn sek ren

en EDY: power2~

cik sue: yeah..two thumbs up!

cik lisa & en fobia: yup sgt comeL ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...