Assalamu'alaikum & Salam Sejahtera :)

Friday, March 25, 2011

Eee-yucks!

Saat bayu pagi bertiupan sepoi2 bahasa. Tiba-tiba aroma segar tu bertukar hanyir, masam dan mual. Ew, bau sampah! Eee-yucks!

Diri yang mengada-ngada pon menyumpah seranah sambil memekup hidung yang penyek. Konon2 nak elak bau jijik meresap ke paru2 dan otak la. Hoho...dahsyat sungguh kebencian terhadap secebis udara tu. 

Bolehla buat macam tu kan, ayah dan abang awak tak kerja dengan majlis bandaran bawak lori sampah. Rumah awak pulak air freshener nya tak terkira. Hina la hina.. satu hari nanti bila dah jadi mayat, busuk dia berpuluh2 kali ganda dari tu.

Satu hari nanti? ker esok? em...nasib baiklah ada insan2 yang tlg mandikan, kafankan, solatkan, tanamkan. Takla berulat dan berbau.

hehe sila2 tenung. ulat kuak2 :P


● ─ ●
jijik dengan bau sampah lah konon yer. masa berak, bau taik! lagi la eee-yucks! haha..

geli dan jijik tak sama yer :)



4 ● genius ●:

HEROICzero said...

kalau dah mengada2, macam ni lah.

keh3x

Mentadak Mentadu said...

tula...aish~

Raji berkata said...

huhu betul sampah yg datangnya dari kita juga tuh..
kita pun berasal dri tanah jer ap nk dibanggakan kan? ;D

Mentadak Mentadu said...

betul tu raji...sombong2 xkemana...huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...