Assalamu'alaikum & Salam Sejahtera :)

Thursday, October 6, 2011

Cukup Indah

lagu lama.. tapi still sweet2..


Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi
Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai

aku penah baca satu ayat yang bunyinya lebih kurang macam ni,

 Lelaki yang paling bertuah ialah yang mendapat cinta pertama seorang wanita....
       Wanita yang paling bertuah ialah yang mendapat cinta terakhir seorang lelaki.....


Macam mana tu? :) Ini cinta pada manusia lah.. tapi yang pasti, selagi sebuah ikatan yang terbina itu kekal dalam kasih sayang dan rahmatNya, awak adalah orang yang paling bertuah! Kasih sayang tu sifatnya lembut dan halus, maka pupuklah ia dengan penuh kelembutan dan kehalusan.

Tak mustahil untuk lukakan orang yang kita sayang walaupun kita dah hundred percent berwaspada dengan tindakan kita. Begitu jugak dia. Vice versa. Manusia xkebal dari berbuat salah. Jika ikhlas menyayangi, pasti ikhlas memaafi.

FORGIVENESS
is not something we do for OTHER PEOPLE 
we do it for OURSELVES 
to GET WELL and MOVE ON
-anonymous-


● ─ ●
forgiven :)



1 ● genius ●:

syem said...

waa...suda main cinta2 skrg ni..ehem3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...